Uitbetalingen vertraagd wegens storing Equens

Er is momenteel een storing bij Equens. Dit is het bedrijf dat betalingen tussen banken verzorgt. Omdat onze batchbetaling ook door Equens wordt afgehandeld zijn onze uitbetalingen van gisteren (27 nov) en vandaag (28 nov) helaas vertraagd. De verwachting is dat deze betalingen uiterlijk morgen op uw rekening binnenkomen.

Op het moment dat wij de batch versturen zijn wij afhankelijk van banken en Equens. We kunnen daarom helaas niets doen om uw uitbetaling te versnellen. Wij kunnen u dus ook niet telefonsich of per e-mail verder helpen of meer informatie verschaffen. We begrijpen dat dit een vervelende situatie is, vooral als u echt op het geld zit te wachten. Helaas zijn wij hierin afhankelijk van derden. Wij vragen om uw begrip.

Urgente betalingen naar ABN Amro en ING zijn momenteel nog wel mogelijk tot 1500 euro.

Zie ook: http://nos.nl/artikel/580045-vertraging-betalingsverkeer-equens.html

Eerdere berichten

Nieuwsoverzicht

Toestemming Live Chat

De Live Chat is een dienst van MessageBird B.V. die (o.a.) onderworpen is aan de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) en stelt dat zij uw gegevens niet gebruiken voor commercieel gewin. Om de Live Chat te laden, vragen we u toestemming te geven voor de verwerking van de gegevens die u via de Live Chat met ons deelt. Door dit venster te sluiten zonder toestemming te geven, wordt de chat niet geladen en worden er geen gegevens gedeeld.
Voor verdere informatie verwijzen wij graag naar de Privacyverklaring van MessageBird.