DDoS-aanval en onbereikbaarheid website

Gisteren hebben we een DDoS-aanval te verduren gehad waardoor onze diensten lange tijd niet bereikbaar waren.

De aanval begon iets voor 3 uur 's middags en hierdoor was een groot deel van onze diensten niet meer via internet bereikbaar. Het kopen/verkopen via bitonic.nl was daardoor niet mogelijk.

Omdat onze medewerkers grotendeels vanuit huis werken, was het voor hen ook erg lastig om u op afstand te helpen. Bovendien waren we vanwege de DDoS-aanval telefonisch niet bereikbaar.

We begrijpen dat u daardoor ernstig hinder heeft kunnen ondervinden en dat het extra vervelend is wanneer u geen contact met ons heeft kunnen opnemen. Dat betreuren wij zeer.

Helaas is het niet mogelijk om overlast van een DDoS-aanval van dit formaat volledig te voorkomen. U kunt er vanuit gaan dat wij er alles aan gaan doen om de impact hiervan in de toekomst zo veel mogelijk te beperken.

Eerdere berichten

Nieuwsoverzicht

Toestemming Live Chat

De Live Chat is een dienst van MessageBird B.V. die (o.a.) onderworpen is aan de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) en stelt dat zij uw gegevens niet gebruiken voor commercieel gewin. Om de Live Chat te laden, vragen we u toestemming te geven voor de verwerking van de gegevens die u via de Live Chat met ons deelt. Door dit venster te sluiten zonder toestemming te geven, wordt de chat niet geladen en worden er geen gegevens gedeeld.
Voor verdere informatie verwijzen wij graag naar de Privacyverklaring van MessageBird.