Wederom storing Equens

Er is vandaag wederom een storing geweest bij Equens. Dit is het bedrijf dat betalingen tussen banken verzorgt. Omdat onze batchbetaling ook door Equens wordt afgehandeld zijn onze uitbetalingen van vandaag (3 december) en gisteren (2 december) mogelijk vertraagd. De verwachting is dat deze betalingen uiterlijk morgen op uw rekening binnenkomen.

Bitonic koopt altijd alleen bitcoins in wanneer deze binnen een werkdag uitbetaald kunnen worden. Wij verzekeren u dat er aan onze kant geen problemen zijn en wij betalingen verwerken zoals u van ons gewend bent. De batchbetaling is vandaag dan ook wederom rond het middaguur door ons verstuurd. Helaas is er geen manier voor ons om dit in het huidige systeem aan te tonen. Dit sterkt ons in onze overtuiging dat het tijd is voor Bitcoin, waarbij er geen vertrouwen in instanties meer nodig is.

Vanaf het moment dat wij de batch versturen zijn we afhankelijk van onze bank (ABN Amro) en Equens. We kunnen daarom helaas niets doen om uw uitbetaling te versnellen. Wij kunnen u dus ook niet telefonsich of per e-mail verder helpen of meer informatie verschaffen. We begrijpen dat dit een vervelende situatie is, vooral als u echt op het geld zit te wachten. Helaas zijn wij hierin afhankelijk van derden. Wij vragen om uw begrip.

Wanneer u ABN-Amro of ING gebruikt kunt u kiezen voor urgente betaling, daarbij zijn wij niet afhankelijk van Equens.

Zie ook: http://www.equens.com/aboutus/newsandpress/vertraginginverwerkingbetalingen.jsp

Earlier messages

News archive

Live Chat Consent

The live chat is a service provided by MessageBird B.V. which is (a.o.) subject to the EU General Data Protection Regulation (GDPR) and states they do not use your data for commercial gain. In order to load the Live Chat we ask you to consent to the processing of any data shared with us using the chat. By closing this window without giving consent the chat will not load and no data will be shared.
For more information please review the MessageBird Privacy Policy.