Gebruik een eigen wallet voor uw bitcoin aankoop bij Bitonic

Het is ons opgevallen dat veel van onze klanten Bitonic willen gebruiken om directe aankopen te doen bij webshops en/of andere derde partijen. Ondanks dat webshops dit kunnen aangeven, werkt Bitonic niet samen met deze partijen en mogen wij geen transacties faciliteren welke direct naar deze partijen verzonden worden. Transacties welke direct naar webshops gestuurd worden, worden direct geblokkeerd.

Om gebruik te maken van Bitonic, dient u bitcoins naar een wallet of stortingsadres van uw exchangeaccount te sturen, welke in uw eigen beheer is. Indien u nog geen bitcoinwallet heeft, kunt u de wallet gids van Bitcoin.nl gebruiken om een wallet te kiezen en te installeren.

Na het aanmaken van uw wallet, kunt u bij uw aankoop een bitcoinadres opgeven wat afkomstig is uit deze wallet en uw bitcoins daarop ontvangen. Dit treft u doorgaans in de "ontvangen"/"receive" pagina van uw wallet. Het staat u uiteraard vrij om uw bitcoins na ontvangst te besteden zoals u wenst.

Eerdere berichten

Nieuwsoverzicht

Toestemming Live Chat

De Live Chat is een dienst van MessageBird B.V. die (o.a.) onderworpen is aan de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) en stelt dat zij uw gegevens niet gebruiken voor commercieel gewin. Om de Live Chat te laden, vragen we u toestemming te geven voor de verwerking van de gegevens die u via de Live Chat met ons deelt. Door dit venster te sluiten zonder toestemming te geven, wordt de chat niet geladen en worden er geen gegevens gedeeld.
Voor verdere informatie verwijzen wij graag naar de Privacyverklaring van MessageBird.