Er zijn momenteel helaas phishing (oplichting) e-mails in omloop. Deze e-mails lijken afkomsting te zijn van T-Mobile. In de e-mails wordt er onder andere gesproken over een betalingsachterstand en wordt u gevraagd deze te voldoen via iDEAL. Na het klikken op 'online betalen' in de e-mail, komt u op onze site uit.

Deze mails zijn niet afkomstig van T-Mobile of Bitonic!
Gebruik nooit onze dienst voor het voldoen van facturen.

Nep-e-mail

Wat kunt u doen?

  • Betaal de factuur niet!
  • Stuur de mail door naar fraude@bitonic.nl. Wij kunnen hierdoor ervoor zorgen dat andere klanten niet gedupeerd raken.
  • Heeft u al betaald? Neem dan contact met ons op. We hebben veel transacties tegengehouden en mogelijk ook die van u.
  • Gebruik nooit de contactgegevens uit de e-mail en reageer niet op de e-mail. Neem bij twijfel contact op met T-Mobile via het telefoonnummer van hun website.

Hoe herkent u phishing?

  • De afzender van de e-mail is ongebruikelijk en is niet het officiële e-mailadres van Vodafone, T-Mobile of Ziggo.
  • In de mails wordt gevraagd om te betalen door middel van bitcoins. Dit is geen betaalmethode die door T-Mobile wordt gebruikt.

Meer informatie kunt u vinden op de website van Veilig Internetten