Vodafone herinnering factuur

Er zijn momenteel helaas phishing (oplichting) e-mails in omloop. Deze e-mails lijken afkomsting te zijn van T-Mobile. In de e-mails wordt er onder andere gesproken over een betalingsachterstand en wordt u gevraagd deze te voldoen via iDEAL. Na het klikken op 'online betalen' in de e-mail, komt u op onze site uit.

Deze mails zijn niet afkomstig van T-Mobile of Bitonic!
Gebruik nooit onze dienst voor het voldoen van facturen.

Wat kunt u doen?

  • Betaal de factuur niet!
  • Stuur de mail door naar fraude@bitonic.nl. Wij kunnen hierdoor ervoor zorgen dat andere klanten niet gedupeerd raken.
  • Heeft u al betaald? Neem dan contact met ons op. We hebben veel transacties tegengehouden en mogelijk ook die van u.
  • Gebruik nooit de contactgegevens uit de e-mail en reageer niet op de e-mail. Neem bij twijfel contact op met T-Mobile via het telefoonnummer van hun website.

Hoe herkent u phishing?

  • De afzender van de e-mail is ongebruikelijk en is niet het officiële e-mailadres van Vodafone, T-Mobile of Ziggo.
  • In de mails wordt gevraagd om te betalen door middel van bitcoins. Dit is geen betaalmethode die door T-Mobile wordt gebruikt.

Meer informatie kunt u vinden op de website van Veilig Internetten

Eerdere berichten

Nieuwsoverzicht

Toestemming Live Chat

De Live Chat is een dienst van MessageBird B.V. die (o.a.) onderworpen is aan de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) en stelt dat zij uw gegevens niet gebruiken voor commercieel gewin. Om de Live Chat te laden, vragen we u toestemming te geven voor de verwerking van de gegevens die u via de Live Chat met ons deelt. Door dit venster te sluiten zonder toestemming te geven, wordt de chat niet geladen en worden er geen gegevens gedeeld.
Voor verdere informatie verwijzen wij graag naar de Privacyverklaring van MessageBird.