Bitonic App
Download via Google Play
Download via de App Store
Kortgeleden hebben we onze (algemene) voorwaarden gewijzigd. In dit nieuwsbericht leggen wij u uit waarom wij de voorwaarden hebben aangepast. Omdat algemene voorwaarden meestal niet de meest behapbare documenten zijn, zetten we ook de voornaamste wijzigingen voor u op een rij.
Waarom zijn de voorwaarden gewijzigd?
Met de aangepaste voorwaarden spelen we in op toekomstige producten van Bitonic en aankomende veranderingen ten gevolge van nieuwe wet- en regelgeving, zoals de Verordening (EU) 2023/1114 (MiCA).
Ook hebben wij verschillende bestaande artikelen in onze voorwaarden aangepast, zodat deze makkelijker te begrijpen zijn en beter aansluiten bij onze producten. De meeste aanpassingen zijn voornamelijk tekstueel en hebben geen gevolgen voor de dienstverlening zoals u die als klant van ons gewend bent.
Wat is er veranderd?
Hieronder vindt u een overzicht van de meest relevante artikelen die zijn toegevoegd om de voorwaarden beter te laten aansluiten bij onze huidige dienstverlening:
U kunt de gehele algemene voorwaarden hier lezen. Heeft u vragen? Neem gerust contact met ons op. Dat kan per mail (contact@bitonic.nl), chat of telefonisch: +31 (0) 20 226 5289 (ma – vr 9.30 – 13.00 uur & 14.00 – 18.00 uur).
De Live Chat is een dienst van MessageBird B.V. die (o.a.) onderworpen is aan de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) en stelt dat zij jouw gegevens niet gebruiken voor commercieel gewin. Om de Live Chat te laden, vragen we je toestemming te geven voor de verwerking van de gegevens die je via de Live Chat met ons deelt. Door dit venster te sluiten zonder toestemming te geven, wordt de chat niet geladen en worden er geen gegevens gedeeld.
Voor verdere informatie verwijzen wij graag naar de Privacyverklaring van MessageBird.