Bitonic App
Download via Google Play
Download via de App Store
Onlangs hebben we onze algemene voorwaarden al eens geüpdatet, en nu is het tijd voor een aanvulling. We brengen enkele veranderingen aan vanwege het samenvoegen van de voorwaarden van onze exchange BL3P en de voorwaarden van Bitonic, waardoor we nu één set algemene voorwaarden hebben. Daarnaast hebben we enkele taalkundige aanpassingen doorgevoerd om de voorwaarden te verhelderen en toegankelijker te maken. Hieronder vindt u de belangrijkste veranderingen.
Toevoeging van artikel 12: BL3P
BL3P is een bitcoin exchange waar u kunt handelen met markt- en limiet orders. Aangezien een handelsplatform net wat meer complexiteit met zich brengt dan enkel het aan- en verkopen van bitcoin hebben wij een nieuw artikel toegevoegd aan onze voorwaarden. In artikel 12 staan dan ook specifieke bepalingen met betrekking tot BL3P.
Aanvullingen
Diverse artikelen zijn aangevuld met verwijzingen naar BL3P om duidelijk te maken welke secties van toepassing zijn op ons handelsplatform. De meest significante wijzigingen treft u aan in artikel 19 met betrekking tot onze API. De API op BL3P ondersteunt de mogelijkheid om orders te plaatsen, het orderboek te lezen en euro's of bitcoins op te nemen.
Verandering in het aantal netwerkbevestigingen
We hebben artikel 7 lid 3 aangepast om de mogelijkheid open te houden om in de toekomst het aantal netwerkbevestigingen op de bitcoin blockchain te verhogen. De wijziging in dit artikel benadrukt dat de netwerkbevestigingen voor transacties kunnen variëren van een of meerdere bevestigingen in plaats van enkel één bevestiging. Op dit moment vereisen we minimaal één netwerkbevestiging.
Termijn voor het verstrekken van actuele, nauwkeurige en volledige informatie
U bent als gebruiker van Bitonic verplicht om ons actuele, nauwkeurige en volledige informatie te verstrekken tijdens het registratie- en verificatieproces. Ook bent u verplicht om ons op de hoogte te stellen van eventuele wijzigingen (art. 3 lid 4).
Om de processen te stroomlijnen, hebben we een termijn van uiterlijk 14 dagen ingevoerd. Dit zorgt er onder andere voor dat wij altijd over up-to-date informatie beschikken van met name onze zakelijke klanten met betrekking tot bijvoorbeeld de organisatiestructuur. Ook zorgt de termijn ervoor dat wijzigingen sneller worden verwerkt en onze diensten beter aansluiten op de behoeften van onze klanten.
Heeft u nog vragen?
Lees de bovenstaande kennisgevingen aandachtig en maak uzelf vertrouwd met de geplande wijzigingen. Heeft u vragen? Neem gerust contact met ons op. Dat kan per mail (contact@bitonic.nl), chat of telefonisch: +31 (0) 20 226 5289 (ma – vr 9.30 – 13.00 uur & 14.00 – 18.00 uur).
Lees de algemene voorwaarden hier.
De Live Chat is een dienst van MessageBird B.V. die (o.a.) onderworpen is aan de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) en stelt dat zij jouw gegevens niet gebruiken voor commercieel gewin. Om de Live Chat te laden, vragen we je toestemming te geven voor de verwerking van de gegevens die je via de Live Chat met ons deelt. Door dit venster te sluiten zonder toestemming te geven, wordt de chat niet geladen en worden er geen gegevens gedeeld.
Voor verdere informatie verwijzen wij graag naar de Privacyverklaring van MessageBird.