Bitonic App
Download via Google Play
Download via de App Store
Na meer dan 10 jaar dienst sluit BL3P op 20 december 2024. Deze beslissing is genomen vanwege de nieuwe regelgeving, waaronder MiCA (Markets in Crypto-Assets Regulation), en stelt ons in staat om ons volledig te richten op het verbeteren van het Bitonic-platform en de bijbehorende producten. BL3P heeft lange tijd een integraal onderdeel gevormd van Bitonic en de bitcoin-community, en hoewel dit nieuws wellicht teleurstellend is, geloven we dat de focus op Bitonic betere service en nieuwe mogelijkheden biedt.
Tot 20 december 2024 kunnen gebruikers blijven handelen en fondsen storten of opnemen via BL3P zoals gebruikelijk. Na deze datum worden alle resterende fondsen automatisch overgezet naar je Bitonic-account. Dit gebeurt volledig automatisch, zonder dat je hier iets voor hoeft te doen. De website blijft beschikbaar na 20 december - handelen, storten en opnemen worden uitgeschakeld. Dit betekent dat de handelsgeschiedenis toegankelijk blijft.
Verder is het goed om te weten dat de BL3P Lightning-kaart vanaf 20 december gedeactiveerd wordt.
Als je nog geen gebruik hebt gemaakt van je Bitonic-account, houd er dan rekening mee dat je BL3P-wachtwoord niet werkt op Bitonic, maar je e-mailadres wel. Om een nieuw wachtwoord aan te maken, ga je naar de pagina voor wachtwoordherstel en gebruik je hetzelfde e-mailadres waarmee je inlogt op je BL3P-account.
Heb je al eerder gebruik gemaakt van Bitonic? Dan kun je gewoon inloggen met je bestaande inloggegevens. Als je verschillende e-mailadressen voor BL3P en Bitonic gebruikt, neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we ervoor kunnen zorgen dat je fondsen naar het account van jouw voorkeur worden overgemaakt.
We begrijpen dat de overstap naar een nieuw platform een grote verandering kan zijn. Daarom willen we de voordelen van Bitonic benadrukken:
We begrijpen dat er nog enkele functies van BL3P zijn die je misschien mist op Bitonic, maar we werken eraan om deze toe te voegen:
Hoewel we geen exacte tijdlijn kunnen geven voor deze functies, willen we je laten weten dat we ons blijven inzetten om het Bitonic-platform continu te verbeteren om aan jouw behoeften te voldoen.
Voor vragen of hulp kun je altijd terecht bij onze klantenservice. We kijken ernaar uit om je verder te ondersteunen op Bitonic en je dezelfde betrouwbare service te bieden als je gewend bent.
De Live Chat is een dienst van MessageBird B.V. die (o.a.) onderworpen is aan de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) en stelt dat zij jouw gegevens niet gebruiken voor commercieel gewin. Om de Live Chat te laden, vragen we je toestemming te geven voor de verwerking van de gegevens die je via de Live Chat met ons deelt. Door dit venster te sluiten zonder toestemming te geven, wordt de chat niet geladen en worden er geen gegevens gedeeld.
Voor verdere informatie verwijzen wij graag naar de Privacyverklaring van MessageBird.