De meeste vragen worden beantwoord in onze FAQ. Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact op als uw vraag daar niet (volledig) beantwoord wordt. Wij streven ernaar om u ook 's avonds en in het weekend te kunnen helpen.

Wij zijn bereikbaar via de volgende chat-apps:
SignalSignal
TelegramTelegram

Tip: geef uw rekeningnummer en/of bitcoinadres direct door als u een vraag heeft over een uitbetaling of het ontvangen van bitcoins! Zo kunnen we u sneller helpen.

Tijdens kantooruren kunt u uw vraag ook stellen in ons IRC-kanaal, maar we zijn niet altijd in staat daar direct te antwoorden. Krijgt u binnen 10 minuten geen reactie, dan raden wij aan om alsnog het contactformulier te gebruiken.

Natuurlijk zijn we ook bereikbaar per mail via onderstaand contactformulier. Wij streven er naar om tijdens kantooruren binnen 2 uur te antwoorden.

Transactie opzoeken

U kunt hier uw bestelgegevens terugvinden. Vul daartoe uw bitcoinadres en rekeningnummer of de laatste 4 cijfers van uw MisterCash-kaartnummer in.